Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 13, 2010
Image Size
11.4 MB
Resolution
400×200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,830
Favourites
38 (who?)
Comments
51
Downloads
110
×
holy shit im srs this time!
sorry for the big file size (image files lulz) and short :P

edit: oyea i stole this moves from a certain game >8P
edit2: [link] applyin sounds
Add a Comment:
 
:iconhikao27:
Hikao27 Featured By Owner May 29, 2013
what? this is a one sided massacre
next time try to do better, i know you ca do it
Reply
:icondelphsco:
Delphsco Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Reminds me of Squall's Renzokuken for some reason xP
Reply
:icontopburger239:
topburger239 Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Filmographer
stoppit :iconfinegeezplz:
Reply
:iconzzslswk:
zzslswk Featured By Owner Feb 26, 2012  Student Filmographer
LOL STOPPIT :l xD
Reply
:iconepiph25:
Epiph25 Featured By Owner May 1, 2011
YOU STOLE THIS FROM STAR OCEAN YOU FUCK
Reply
:iconrazoremblem:
razoremblem Featured By Owner Nov 1, 2010  Hobbyist Filmographer
its good but i wish that it would be a little less one sided
Reply
:iconeviltie:
EvilTie Featured By Owner Aug 31, 2010
Yeah, that was the sword rape. >_>
Reply
:icontoolsheduncle:
ToolShedUncle Featured By Owner Jun 29, 2010  Hobbyist General Artist
Stoppit :|
Reply
:iconasixteen:
Asixteen Featured By Owner Apr 14, 2010
Stoppit :|
Reply
:iconcroix1:
Croix1 Featured By Owner Mar 26, 2010
Holy shit. I loved that! Your effects are amazing(ly laggy)
Reply
:iconmopies:
Mopies Featured By Owner Mar 17, 2010  Hobbyist Digital Artist
wow o.o sick dude
Reply
:icononlywatch2:
onlywatch2 Featured By Owner Mar 17, 2010
im feeling fine 8D
Reply
:iconf4zero:
F4Zero Featured By Owner Mar 14, 2010
how much of this is your own work? if all, then great! either way, it looks very snazzy. i usually don't fav stick animations.
Reply
:icononlywatch2:
onlywatch2 Featured By Owner Mar 14, 2010
lol 99% except for the uh magic circle? lololol thanks :>
Reply
:iconf4zero:
F4Zero Featured By Owner Mar 14, 2010
oh, cool. haha
Reply
:iconssjbryando:
Ssjbryando Featured By Owner Mar 14, 2010  Hobbyist Filmographer
Shortz as hell nigguhzz , looking good as always though =D
Reply
:iconbazamm:
Bazamm Featured By Owner Mar 14, 2010
The appalling amount of incorrect grammar on this webpage hurts my eyes.

Good effects, but you should have shown of Neon's power more.
Reply
:icononlywatch2:
onlywatch2 Featured By Owner Mar 14, 2010
I was busy raping him <u<
Reply
:iconcoolprinter:
CoolPrinter Featured By Owner Mar 13, 2010   Filmographer
Holy crap dude AWESOME how you make the red-blue neon lights? double symbol using filter glow?
Reply
:icononlywatch2:
onlywatch2 Featured By Owner Mar 13, 2010
yea
Reply
:iconcoolprinter:
CoolPrinter Featured By Owner Mar 13, 2010   Filmographer
:iconlarryplz:
Reply
:iconraverab:
RAVERAB Featured By Owner Mar 13, 2010
Omnihack lol
Reply
:iconcopper777:
Copper777 Featured By Owner Mar 13, 2010
LOOK AT THIS SHIT! damn, that was godly, onli.
Reply
:iconj0mm:
J0mm Featured By Owner Mar 13, 2010
fdghjhb
Reply
:iconoreowizard:
oreowizard Featured By Owner Mar 13, 2010
holy shit
Reply
:icononlywatch2:
onlywatch2 Featured By Owner Mar 13, 2010
wowwtf
Reply
:iconoreowizard:
oreowizard Featured By Owner Mar 13, 2010
o.O??
Reply
:iconoreowizard:
oreowizard Featured By Owner Mar 13, 2010
TEACH ME ONLIIII >:oOOo
Reply
:iconn8-ster:
n8-ster Featured By Owner Mar 13, 2010
EPIC!
Reply
:iconclippeh:
Clippeh Featured By Owner Mar 13, 2010
wattehfok
onli
youre amaaazzziinnnggg

how the hell do you do all that
Reply
:icononlywatch2:
onlywatch2 Featured By Owner Mar 13, 2010
export into image and import it back in the flash
Reply
:iconclippeh:
Clippeh Featured By Owner Mar 13, 2010
.__.
im not talking about that
lmfao
Reply
:icononlywatch2:
onlywatch2 Featured By Owner Mar 13, 2010
ofc you do :>
Reply
:iconclippeh:
Clippeh Featured By Owner Mar 14, 2010
w-w- what
Reply
:iconjackimothecool:
JackimoTheCool Featured By Owner Mar 13, 2010
wow Onli

thisissweeeetangood
Reply
:iconj0mm:
J0mm Featured By Owner Mar 13, 2010
O MAH GADDD ZHI SHI BU SHI NI?!?!?! (im sure i said that wrong lmao) HOLY SHIT i thought it ended at the .. sexy fx blade swoosh thing right after the first neon vs onli part lol BUT THEN UBER RAPE COMBO?!?!?!?! no matter what neon makes i dont believe it cant pwnt this lol<5
Reply
:icononlywatch2:
onlywatch2 Featured By Owner Mar 13, 2010
raperaperaperaperaperape
Reply
:iconoppsman:
OppsMan Featured By Owner Mar 13, 2010  Hobbyist Filmographer
Yes. :D :D :D
Reply
:icondiisk8:
DiiSk8 Featured By Owner Mar 13, 2010
omg, you rock *-*
Reply
:iconlolrapid:
LOLRapid Featured By Owner Mar 13, 2010  Student Digital Artist
My gawd that's cool. ff ftw.
Reply
:iconasixteen:
Asixteen Featured By Owner Mar 13, 2010
oh shit, awesome effects.
Reply
:iconjartemius:
Jartemius Featured By Owner Mar 13, 2010   Filmographer
Hehe, nice. Awesome effects tho. Make more?
Reply
:icononlywatch2:
onlywatch2 Featured By Owner Mar 13, 2010
no :]
Reply
:iconjartemius:
Jartemius Featured By Owner Mar 13, 2010   Filmographer
Aw...
Reply
:iconpickitrm:
pickitrm Featured By Owner Mar 13, 2010   Filmographer
awesome but it was kinda boring while the other fighter didn't do anything accept get cut up like a ragdoll :P
Reply
:icononlywatch2:
onlywatch2 Featured By Owner Mar 13, 2010
its called 'rape' :>
Reply
:iconpickitrm:
pickitrm Featured By Owner Mar 13, 2010   Filmographer
gwaaaaaaaaaaaaaaah!!*splat*
Reply
:iconotamie:
Otamie Featured By Owner Mar 13, 2010  Student Filmographer
NIIICE!
Reply
:iconbpp3:
bpp3 Featured By Owner Mar 13, 2010  Student Photographer
OMG!!!!

*Gives ten cookies*
Reply
:icononlywatch2:
onlywatch2 Featured By Owner Mar 13, 2010
*Eats ten cookies*
Reply
Add a Comment: